Ako Happy Socks ovládli naše nohy

Ako Happy Socks ovládli naše nohy
12. januára 2017 Marek Bakajsa
In Žurnál

História Happy Socks sa začala písať v upršanom a zamračenom apríli roku 2008 v Štokholme. Spojili sa dvaja priatelia, ktorí si za cieľ dali zmeniť obyčajné ponožky na niečo, čo by rozjasnilo každý deň. Vznikol koncept Happy Socks, ktorý za pár rokov ovládol celý svet a každý kontinent. Ako sa Viktorovi Tellovi a Mikaelovi Söderlindhovi podarilo presvedčiť všetkých, aby si namiesto obyčajných ponožiek kupovali farebné kúsky za 9 eur?

Keď sa spoja dizajnér a ilustrátor v jednej osobe a odborník na reklamu, nemusí vzniknúť nič výnimočné. Ale tentoraz to zafungovalo na 100% – Happy Socks boli prví, ktorí priniesli koncept farebných ponožiek vo výbornej kvalite.

Kreatívnou silou za značkou je práve dizajnér Viktor, ktorý hľadá inšpirácie všade okolo seba. Prvotnou myšlienkou za každým jedným párom Happy Socks je priniesť šťastie a vyčariť úsmev na tvári každého, kto ponožky uvidí. Ponožky tak namiesto čistej funkčnosti získali aj schopnosť vyjadriť majiteľovu osobnosť, či náladu.

Happy Socks začali s jednou kolekciou ročne – neskôr sa však prispôsobili svetu módy a ponúkajú dve kolekcie za rok. Jar/Leto a Jeseň/Zima, ktoré sa líšia len dizajnom jednotlivých modelov. Happy Socks však už dávno nie sú len farebné ponožky – ponúkajú aj decentné ponožky do oblekov, podkolienky, pančuchy, či spodné prádlo.

Značka neponúka stále tie isté kúsky aj keď by sa to mohlo zdať. Najúspešnejšie modely sú stále a menia sa len v detailoch, no väčšina modelov sa mení od kolekcie ku kolekcii.

Ak sa vám teda ponožky páčia, neváhajte a kúpte si ich. Už nikdy nemusia byť v ponuke.

Comments (0)

Leave a reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

XXX