Značky, čo nás bavia: Urban Outfitters

Značky, čo nás bavia: Urban Outfitters
25. júna 2015 Marek Bakajsa
In Žurnál

Americká značka obliekania z Philadelpie ponúka v 130 obchodoch v USA, Kanade, Británii, či Nemecku štýlové oblečenie a doplnky pre mladých. UO vznikla v 70. rokoch ako alternatíva vtedajšej ponuky značiek.

Dnes má právom nálepku oblečenia hipsterov, mladých, či bohémov – ponúka však aj množstvo humorných darčekov, originálnych kníh, vinylov, retro, vintage, či second hand kúskov.

Je známa často kontroverzným oblečením, experimentami, skvelými zľavami, či dôrazom na vizuálne spracovanie obchodu. Kým oblečenie Urban Outfitters si ľahko pomýlite s konkurenciou z Gapu, American Apparel, či H&M, ich obchody sú nezameniteľné. Presne také, aký by sme chceli mať obchod raz my.

Väčšina z obchodov Urban Outfitters sú obrovské a výrazné priestory v industriálnom štýle – s množstvom tovaru iných, prémiových značiek. V priemernom obchode Urban Outfitters niekde v New Yorku, či v Londýne nájdete rifle Levi’s, batohy Herschel, či košele od niektorej zo surferských značiek.

Neboja sa experimentovať – minulý rok napríklad zmenili orientovanie a stali sa značkou inšpirovanou zákazníkmi. Ich priemerný fanúšik žije v Brooklyne, miluje hudbu, módu – značka dospela. Urban sa zameriava na kreatívnych mladých, ktorých pomenováva ako metropolitných hipsterov – keby prišli na Slovensko, celá Bratislava by nakupovala tam. Pre nás je Urban Outfitters jednou zo značiek, čo nás inšpiruje: dôrazom na štýl, jednotnou koncepciou výberu značiek a krásnymi kamennými obchodmi.

Comments (0)

Leave a reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*