Warby Parker: Ani dioptrické okuliare nemusia stáť veľa

Warby Parker: Ani dioptrické okuliare nemusia stáť veľa
3. apríla 2017 Marek Bakajsa
In Žurnál

Inšpiratívne príbehy často začínajú jednoducho – keď dvaja kamaráti Neil Blumenthal a Dave Gilboa pri batôžkárskom tripe stratili okuliare. Začali rozmýšľať prečo stoja dioptrické okuliare tak veľa a pritom vyzerajú tak hrozne. Vznikla spoločnosť Warby Parker s jednoduchou myšlienkou – ponúknuť dizajnérske okuliare za revolučnú ceny. A to všetko ohľaduplne k okoliu, či komunite.

Výroba a predaj okuliarov patrí najmä v USA pod jeden konglomerát – taliansku firmu Luxxotica, ktorá ovláda nielen výrobu a predaj, ale aj viaceré dizajnérske značky. Zisky tak môžu rásť a ponuka môže byť umelo obmedzovaná.

Warby Parker ponúkol alternatívu. Kvalitné okuliare za dobrú cenu. Tie si môžete vyskúšať v pohodlí domova, kam vám ich pošlú zadarmo, alebo po zapnutí webkamery aj naživo v prehliadači. Za cenu jedného dizajnérskeho modelu, môžete mať dvoje Warby Parker – aj s potrebnými dioptriami. O úspechu ich konceptu svedčí nielen vyše 40 kamenných pobočiek v USA (na Warby Parker v Európe si ešte musíme počkať), ale aj množstvo podobných klonov, ktoré vznikli. A keď vás kopírujú, je to najlepšie znamenie, že sa vám niečo podarilo.

Od roku 2010 keď predali ročne 20 000 okuliarov a v roku 2014 oslávili milión predaných kusov. Dnes Warby Parker ponúka desiatky druhov slnečných, či dioptrických okuliarov za veľmi príjemné ceny a ich štýly si obľúbili milióny zákazníkov. Aj my.

Comments (0)

Leave a reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

XXX