Superdry: Príbeh, ako vytvoriť úspešnú značku za pár rokov

Superdry: Príbeh, ako vytvoriť úspešnú značku za pár rokov
2. septembra 2014 Marek Bakajsa
In Žurnál

Prvý obchod zo značkou Superdry bol otvorený v roku 2004 v Covent Garden v Londýne – no jeho počiatky siahajú k značke Cult Clothing z polovice 80. Rokov.

Superdry bol však narozdiel od Cult Clothing okamžitý hit. Kombinácia kvalitných materiálov, inšpirácie japonskou kultúrou a trochy šťastia (veď koženú bundu pod menom Brad si obľúbil aj David Beckham a okrem neho ak 70 000 majiteľov) spôsobili rýchly rast v predajoch. A to všetko pri cenách, ktoré za obyčajné farebné tričko s potlačou začínajú na 40 eurách, spomínaná bunda stojí 300 eur, a obľúbené mikiny nájdete v obchodoch za cca 80 eur.

Aj vďaka popularite značky sa o Londýne hovorí ako o meste, kde nikdy nie ste ďaleko o nejakého oblečenia nesúcom japonské znaky, ktorými je práve Super Dry známa. Japonské znaky pritom nemajú so Super Dry nič spoločné – len na oblečení vyzerajú dobre.

Hybnou silou za úspechom značky je pravdepodobne James Holder – pôvodný dizajnér značky Bench, ktorý sa po neúspechu Benchu snažil vyvarovať chýb a v Superdry sa mu to asi aj podarilo. Značka sa stala obľúbenou u celebrít a neskôr ovládla aj anglické ulice. Čo hovoríte na Superdry?


Comments (0)

Leave a reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

[]